O hře

Kingdom Come: Deliverance je realistické open world RPG, což znamená žádná magie. Hra se odehrává v 15. století, konkrétně v roce 1403, v kraji u hradu Rataje nad Sázavou (v té době Rataje Hrazené), ve kterém se bude moci hráč volně pohybovat a interagovat s obyvateli. Prostředí ale nemá být nakašírované pro hráče, ale lidé si budou žít svým vlastním životem. Příběh by měl být nelineární, což znamená, že si hráč bude moct vybrat několik cest ke splnění questů, ale konec by měl být podle Viktora Bocana nelineární, kvůli pokračování dalšího aktu.

A jsme u aktů. Hra je rozdělena na tři akty. Původní plán byl, že hra by měla být bez aktů (jen jeden velký) s herní dobou více než 70 hodin. Z důvodu problémy s vydavateli (a možná i marketingu) se nakonec hra rozdělila na tři akty. První akt by měl mít dobu hratelnost cca. 30 hodin a druhý akt by měl vyjít do 9 měsíců od prvního. Poslední věcí je, že každý akt by se měl odehrávat v jiné lokaci.

Chcete si nabrousit meč či připravit alchymistický lektvar? V této hře se budete muset obsloužit sami. Autoři připravili několik takových činností pro zpestření hry.

Další důležitou věcí jsou koně. Systém jízdy by vám měl dát co nejvíce svobody, ale když například jedete naproti překážce, kůň převezme kontrolu a přeskočí ji. Koně na sobě budou mít také inventář, ve kterém si budete moci převážet své věci. A také si budete moci na koně zapískat a kůň přiběhne. Pohyby koně by měly být kompletně v motion capture.